• De inhoud is aangepast! Meer fruit voor dezelfde prijs ☀
  • Snelle verzending ☀
  • Eenvoudige betaling via iDeal ☀

LaLeila: Verzend- en retourbeleid

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Wij verzenden onze bestellingen in een stevige doos met brievenbuspost. Helaas is dit niet gratis en vragen wij om een kleine bijdrage om jouw bestelling te verzenden. Echter is deze verzendwijze veel voordeliger dan pakketdienst met track&trace, waardoor jij als klant profiteert van voordelige verzendkosten.

Waar kan ik mijn bestelling ophalen?
Indien je ervoor kiest om je bestelling op te halen, bieden wij de mogelijkheid dit te doen in Amersfoort of in Harderwijk. Geef bij het afronden van je bestelling aan voor welke optie je kiest en je kan binnen enkele werkdagen jouw bestelling ophalen. 
Hoe kan ik mijn bestelling traceren?
Omdat wij met brievenbuspost verzenden is het helaas niet mogelijk om jouw verzending te traceren.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Nadat we je bestelling binnen hebben gekregen kan je helaas de order niet meer annuleren.

Kan ik mijn bestelling retourneren/ruilen?
Nee. Vanuit hygiënisch oogpunt nemen wij geen orders retour en kan je ook geen orders ruilen.

Hoe lang duurt het tot ik mijn bestelling in huis heb?
Wij zullen jouw bestelling binnen 1 werkdag in behandeling nemen en aan de vervoerder overdragen. Daarna duurt het ongeveer 1-3 werkdagen tot jij je bestelling in huis hebt. Wij verzenden via PostNL en hebben dus geen invloed op hun levertijden. Vanwege de huidige drukte kan de bezorging iets langer duren. PostNL bezorgt geen brievenbuspost op zondag en maandag.

Heb ik garantie?
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Herroepingsrecht
Herroepingsrecht is uitgesloten vanwege hygiënische redenen.